Γεια σε όλους!
Ονομάζομαι Βασίλης αλλά όσοι με ξέρουν καλά με αποκαλούν Dude 🙂
Μένω Αθήνα, είμαι μηχανικός λογισμικού, ετών 33 και θα με χαρακτήριζα ως άνθρωπο ανοιχτό, καλόκαρδο, ψυχαγωγικό και μου αρέσει το socializing!
Το game το γνώρισα πρίν αρκετά χρόνια πίσω όταν κάποια στιγμή είχα ρωτήσει τότε έναν μεγαλύτερο μου να με βοηθήσει με το γυνακείο φύλο που είχα πρόβλημα. Αυτός μου έδωσε τότε το πρώτο pdf που ονομαζόταν “No Pressure Seduction”. Μόλις ανακάλυψα ότι υπήρχε κατεγεγραμμένη γνώση πέταξα από τη χαρά μου και άρχισα να ψάχνω ότι μπορούσε να πέσει στα χέρια μου. Τότε έμαθα για τον Ross Jeffries, DeAngelo και διάφορους άλλους αλλά μου άρεσε ιδιαίτερα ο Carlos Xuma. Διαβάζοντας τον, ανακάλυψα ότι το inner game και το πώς αισθάνεσαι για τον εαυτό σου είναι αρκετά σημαντικό οπότε μετά στράφηκα σε self-help βιβλία προσπαθώντας να βελτιωθώ σαν άνθρωπος. Αλλά όλες μου οι προσπάθεις ήταν σποραδικές και χωρίς συνέπεια μέχρι τελευταία που διάβασα τυχαία το The Game του Styles και από εκεί γνώρισα τον Mystery και τις μεθόδους που ακολουθούσε. Από εκεί και πέρα άρχισα να βλέπω διάφορα video και να διαβάζω διάφορα βιβλία παλιά και καινούρια.
Παρ’όλ’αυτά οι γνώσεις μου είναι σε θεωρητικό επίπεδο. Ποτέ δεν ασχολήθηκα ενεργά αλλά κάθε φορά που εμφανιζόταν μια κοπέλα πήγαινα με το ένστικτό μου και ποτέ δεν έδωσα σημασία σε όσα είχα διαβάσει (εκτός όταν ήταν πολύ αργά πια και είχε πετάξει το πουλί).
Γενικά με τις γυναικές θα πώ ότι 2 είναι τα βασικά μου προβλήματα:
- FZ: από μικρός δεν είχα πρόβλημα να μιλήσω σε κοπέλες αλλά γινόμουν τόσο φιλικός απέναντι τους προκειμένου να με συμπαθήσουν ώστε κατέλειγα πάντα ο φίλος τους ο Βασιλάκης 🙁 Οπότε κάποια στιγμή πήρα την απόφαση ότι είτε μια κοπέλα θα γίνει γκομενά μου είτε δεν θα ασχοληθώ καθόλου. Αποτέλεσμα ήταν οι γυναίκες να είναι λίγες στη ζωή μου και να αυτοπεριοριστώ.