Καλησπέρα σε όλους,
Λοιπόν, είναι μόλις το δεύτερο μου post αλλά έχει πιστεύω ότι έχει κάποιο ενδιαφέρον… Δεν είμαι σίγουρος αν θα μπορούσε να postaριστεί στα field reports (δεν τις θεωρώ αξιόλογες προσπάθειες) αλλά προτίμησα επειδή είμαι αρχάριος να postaρω στα sticky points. Υπενθυμίζω στο forum ότι παρόλο που γνώριζα κάποια λίγα πράγματα για PU έχω να ασχοληθώ αρκετό καιρό και ανακάλυψα ότι υποφέρω, πέρνα από άγνοια, από severe approach anxiety!!! Νιώθω λες και πάω να μιλήσω στην κόρη του Mike Tyson… Για να μην κουράζω και επί της ουσίας, είχαμε δύο περιπτώσεις τις τελευταίες τρεις μέρες:
Περίπτωση 1η (αποτυχία)
Είναι ένα hired gun (HB7) σε ένα κατάστημα (ζαχαροπλαστείο!!! χαχαχα) που έχω εντοπίσει εδώ και καιρό και αποφάσισα να αρχίσω από κάπου… Είχα να πάω και μία επίσκεψη σε μία θεία μου και είπα να συνδυάσω PU με γλυκά για τους συγγενείς μου..
Περνάω μπροστά από το κατάστημα με όσο το δυνατόν πιο «alpha» BL μπορούσα (τσεκάροντας με την άκρη του ματιού μου αν παίζει κάποιο IOI) και πάω προς ένα ΑΤΜ για να τραβήξω χρήματα κερδίζοντας λίγο χρόνο και για να μαζέψω τα «κομμάτια» μου – ήδη το AA με είχε διαλύσει. Γυρίζοντας προς το κατάστημα αρχίζει σταθερό eye contact από απόσταση περίπου 10 μέτρων χωρίς κανείς από τους δύο να κατεβάζει το βλέμμα του. Παρόλο που δεν είχα ιδέα τι να πω ξεκινάμε (Ε=Εγώ / Α=Αυτή):
Ε: Καλημέρα (με χαμόγελο),
Α: Καλημέρα (παγερά!)
Ε: χρειάζομαι τη βοήθειά σου σε κάτι. Θα πάω μία επίσκεψη σε μία Θεία μου σχετικά μακριά και θέλω να πάρω κάτι που να μη χαλάσει στο αυτοκίνητο
Α: Ναι, έχουμε μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα
Ε: (σκεπτικός και κοιτώντας την «πραμάτεια» - με κάποια παύση) Έχεις να μου προτείνεις κάτι;
A: Μπλα μπλα μπλα – προτείνει μία ποικιλία γλυκών χωρίς ουσιαστικά να προτείνει κάτι συγκεκριμένο (νομίζω εδώ έπρεπε να παίξω λίγο cold reading ή cocky and funny π.χ. είσαι αναποφάσιστη σαν χαρακτήρας , κ.λπ.)
Ε: Καλά βάλε λίγο από όλα (σαν σουβλάκι ακούστηκε!! Χαχαχα)
Όπως τα ετοιμάζει ρωτάω πάλι: