EDITED
Καλήσπέρα,
Μένω Κοζάνη και είμαι 22 χρονών και φοιτητής.
Μέχρι πριν ένα χρόνο και κάτι ήμουν αρκετά αδιάφορος σε ότι αφορούσε το game.Ένας ακόμα AFC με μηδενικά approaches.Αυτό γινόταν διότι είχα την τύχη να είμαι αρκετά εμφανίσιμος και είχα βολευτεί σε ό,τι HB με πλησίαζε από μόνο του και ενώ δεν ήταν πολλά ή πάντα αξιόλογα στο μυαλό μου ήμουν υπέροχα.Πίστευα ότι μπορούσα να έχω όποια γυναίκα ήθελα αν το προσπαθούσα αλλα δεν το προσπαθούσα ποτέ βρίσκοντας πάντα δικαιολογίες.Κάποια στιγμή συνειδητοποίησα πως δεν είχα τον έλεγχο.Αυτό με ενόχλησε πολύ κι έτσι άρχισα να προσπαθώ.Τα πήγαινα καλύτερα απο όταν δεν προσπαθούσα αλλά συνειδητοποιησα πως δεν μπορούσα να έχω τον έλεγχο και πάλι με διάλεγαν οι κοπέλες αντί να τις διαλέγω εγώ.Επίσης λόγω έλλειψης εμπειρίας το ΑΑ ήταν through the roof. Τα Set που χτύπαγα ήταν μικρά (5-7) και με ενοχλούσε πολύ το γεγονός που ένιωθα ότι χαραμίζομαι ή ακόμα περισσότερο όταν δεν τα κατάφερνα ούτε κι εκεί.Όσο αλλαζονικό και αν ακούγεται αυτό πιστεύω ότι πολλοί εδώ μέσα θα με καταλάβουνε.
Ήθελα κάτι καλύτερο και έψαξα πως να το αποκτησω οπότε και βρέθηκα εδώ.Πλακώθηκα στις θεωρίες και δούλεψα το inner game μου καθώς και αρκετές προσπάθειες σε outer που δυστυχώς πάντα κάπου βάλτωναν.Κάποια negs γίνονταν προσβολές ή ο τρόπος μου ήταν σωστός για άλλες καταστάσεις.Ίσως τα μπέρδεψα λίγο στο μυαλό μου,είδα όμως πολλές διαφορές στον εαυτό μου.Πλέον άνοιγα έστω και άτεχνα και άρχισαν να εμφανίζονται κάποιες υποψίες KINO που δεν θα τις τολμούσα ποτέ πριν ακούσω γι αυτό.
Τα lay μου είναι 14,μετρώντας απο την στιγμή που άρχισα να ασχολούμαι με το pu.Και άλλα 4 πριν.Εκ των οποίων 2 ltr.
Επίπεδο game: Begginer, αλλά αυτό δεν θα κρατήσει για πολύ.
Προς το παρόν με γοητεύει η ιδέα του indirect και αυτό που θέλω να καταφέρω για αρχή είναι να μπορώ να ανοίγω set με περσσότερη ευκολία και να μπορώ να λειτουργώ λίγο πολύ συνειδητα κατα την διάρκεια.