ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ
Καλησπέρα παίδες, μένω Ηράκλειο Κρήτης, είμαι 23 χρονών, φοιτητής πληροφορικής και μπορώ να πω ότι είμαι αμφιστρεφή ατομο (ούτε εσωστρεφής ούτε εξωστρεφής) , δεν τα βάζω εύκολα κάτω κι μεθοδικός.
ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΑΛΛΟ ΦΥΛΟ
Ξεκίνησα να ενδιαφέρομαι για γυναίκες όταν έγινα 18. Λόγω εφηβείας ήμουν anti-social και asexual.
Έχασα την παρθενιά μου από μία κολλητή μου, λίγο μετά τα 21 μου χρόνια. Κάναμε σχέση για δυόμιση χρόνια. Επειδή ήταν παρθένα, κάναμε σεξ πρώτη φορά στους 17 μήνες σχέσης. Από τότε που με χώρισε έκανα σεξ με μία άλλη κολλητή μου, που περίμενε πως και πως να χωρίσω. Γίναμε friends with benefits για 4 μήνες, αλλά αυτη το θεωρούσε σχέση έτσι την έστειλα από εκεί που ήρθε.
Εν ολίγεις συνολικά μαζί με τα παραπάνω έχω κάνει 2 f-close, 5 kiss-close και έχω κοιμηθεί με δυο χωρίς να κάνω sex και χωρις να με βλεπει φιλικα.
GAME
Όσων αφορά το game μου, μπορώ να πω με ασφάλεια ότι είμαι αρχάριος αλλά όχι ψάρακας (πλέον).
Ασχολούμαι 5 χρόνια με game, πρωτοξεκίνησα το 2011 που μπήκα στο πανεπιστήμιο, όμως οι κακές μου παρέες δεν με άφηναν να προχωρήσω μέχρι που τους διαόλοστειλα. Ξεκίνησα με The Game by Neil Strauss και με Magic Bullets by Savoy. Έκανα πάρα πολύ λίγα ανοίγματα κυρίως warm approach.
Wingmen είχα μόνο κάτι beta φίλους μου που διαβάζαμε μαζί λίγες θεωρίες.. ήμασταν τελείως underground χωρίς κοινότητα.
Τελικά σταμάτησα την πρόοδό μου στη μέση γιατί δεν είχα αρκετά αποτελέσματα και έκανα σχέση με μία φίλη μου (μέτρια). Το αστείο είναι ότι έπαθα one-itis (όταν γνωρίζεις πολύ λίγες κοπέλες είναι εύκολο να πάθεις one-itis) και ως εκτούτου έκανα παύση για 2.5 χρόνια.